Regn & trött

Små segt att det är regnigt även i dag,på semestern ska ju solen skina non stop ;-) I morse var det bara 8 grader här, snacka  om att vädret kan vända fort när det var närmare 30 grader här häromdagen!
men men inget man kan styra över.
Nu sitter jag och väntar på att färskpotatisen ska koka klart för jag är hungrig som en varg! Morfar har lagat torskgryta som jag provsmakade och det var så gott så nu blir jag bara ännu mer hungrig när jag tänker på det :-)

Jag hade tänkt att träffa en kompis i dag men det blev lite ändrade planer så vi ska ses i morgon istället och det passar även bättre för mig för mormor och morfar åker i väg i morgon och idag är jag rätt trött,och det är nog vädrets "fel".
Bebisen har snurrat runt hela förmiddagen i magen,kanske det har gjort mig lite tröttare också. Är så härligt att känna bebisen mer och mer nu.

Nu ska jag kila ner och äta och kanske lägga mig och läsa ett tag

Postat av: Nina

Jag tyckte att det var riktigt mysig med en innedag idag. Men snart får sommaren komma tillbaka igen :-) Ha en fin kväll. Kram!

2009-06-03 @ 20:46:54
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: ullisar

jag har ju börjat må illa som tusan nu. och tröttare än en tonåring är jag. men det går väl över. längar mycket till att få känna lilla yngel röra sig där inne. men det är lång tid kvar. förra gången kände jag först i vecka 15. det känns som jag har förvärkar. hoppas jag har fel, för det kan väl aldrig vara bra så här tidigt?

2009-06-03 @ 22:51:31
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: