Stockholms turen och den lilla vildingen

Idag har jag varit i Stockholm och var även hemma hos syster T och träffade lille Viggo som nu kan sitta och blivit så duktig sedan sist jag var där, det gick så fort med utvecklingen där på kort tid, för det var ju nyligen jag var där och agerade barnvakt.
Två rätt trötta mammor var vi och gjorde inget speciellt, tiden tickade på men vi han inte med så mycket, men var kul att ses ett tag iallafall.
Nu känner jag mig inte graviditetstrött utan nu är dte förkylningströtthet istället, alltid något att klaga på :-)
inge vidare att vara förkyld och jag försöker passa mig med nässpray och tar bara det till natten så jag kan sova.

Idag när vi satt och åt kvällsmat så var Elwira helt plötsligt halvvägs upp på matsalsbordet! då satt hon i svanstolen och vi provade att byta till ikea stolen, men hon "kröp ur" den också, livsfarlig ju då hon reser sig, men vi var med hela tiden och studerade våran lilla vilding som vi knappt fick att sitta ikväll!.
 Själva "selen" som sitter på ikea stolen hjälpte inte alls, det kröp hon ur hur lätt som helst, så vi måste skaffa en sele snarast. 
Svan har en sele som jag kikade på då vi skulle köpa själva svan stolen men beställde den inte för att jag då inte tyckte att den behövdes men nu har det blivit farligt att vara utan.
Även om vi aldrig skulle gå ifrån Elwira när hon sitter i en matstol så skulle en olycka kunna hända ändå, fort för henne att komma ur stolen. En sele från Svan har jag nu klickat hem och är den bra så köper vi en till, så vi har en till varje stol.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: