Städdag

Idag känns det som en helgdag och en typisk "inne sittar dag" vädret är ruggit och regnigt och jag är inte på minsta humör för att gå ut, inte ännu iallafall.
Har fått sovmorgon idag och känner mig riktigt ut vilad så det är skönt. Har även fått tillbaka färgen i ansiktet, för igår var jag så trött att smink inte ens hjälpte att se pigg ut.
 
Här hemma är det verkligen dags för en rejäl storstädning dör det ligger kläder precis överallt just nu och det ser bara allmänt katastrofalt ut nu, vad hände liksom?
En av garderoberna som jag faktiskt städade ut för ett tag sedan ser också ut som ett bomnedslag så det ska  jag ta tag i med. Det finns att göra här hemma idag om man säger så och det passar bra med en städdag nu när jag ändå inte vill vara ute.
Vi har precis ätit lunch, kyckling och bakpotatis, riktigt smarrigt. Städa, städa städa gäller idag, åh vad roligt, nu ska jag sätta igång! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: