Mys midsommar

Hejsan!
Igår var det tänkt att vi skulle åka iväg över midsommar men M blev tvungen att rycka in och jobba på eftermiddagen och när han kom hem så kändes det bara för sent att åka och vi hade varken lust eller ork att sätta oss i bilen och åka i väg när det var ganska sent.
Men vi fick iallafall passa på att vara ute här några timmar då solen sken men sedan började det regna och så var det verkligen typiskt midsommarväder här hela dan i går, sol varvat med regn.
Vi åt gott här hemma igår kväll och på kvällen när det var regnigt och kyligt var jag bara glad att vi var inomhus.
Vi körde på en riktigt mysig filmkväll med massa godsaker till och såg två filmer på raken och myste i soffan.
Var väldigt skönt att få sovmorgon i morse och att vakna upp i sin egna säng måste jag säga :-)

Vi fortsätter med mys temat idag och vilar upp oss här hemma nu istället med lilla familjen. Jag jobbar hela nästa vecka så det är väldigt skönt att bara ta det lungt nu och min kropp och mage behöver det.
Choklad är jag för övrigt helt besatt av just nu, kan liksom inte få nog- choklad och jordgubbar! mmm...måste gå iväg och handla lite mer sedan :-)

Ha en fortsatt mysig midsommarhelg!

(Tagen bild av mormor)




Postat av: Josefine

Låter skönt, jag var med bara hemma och åt lite extra gott :)

2009-06-20 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: