Ingen morgonpromenad

Hela veckan har jag blivit bortskämd med att morfar har gått på morgon promenad med Elwira men idag är jag själv hemma och det är bara 7 grader här, har regnat och är riktigt ruggigt ute så jag skippade det.
"Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" jag vet jag vet, ´men när det är fuktigt i luften och kyligt så är det faktiskt svårt att klä sig oavsett hur bra kläder man än har, fukten och kylan blir liksom märkbar ändå.

Hoppas det klarnar upp lite senare här så beger jag mig gärna ut då, annars håller vi oss på tomten idag.
Tänk att det redan är Fredag idag, veckan här i Nkpg har verkligen gått fort! jag måste skriva en inköpslista till tårtorna som jag ska göra och planera det sista.Grilla ska vi göra och jag håller tummarna hårt för att vädret ska bli bättre till på söndag då det blir kalas!

Här är jag på promenad med Elwira, bara 8 veckor gammal


Postat av: Nina

Ja, var sjutton tog sommaren vägen??!! Hoppas på bättre väder på söndag, som dom säger. Ha en riktigt mysig kväll!

2009-06-05 @ 16:51:25
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: