Glass & kalasplaner

Glass i stoora lass är det som gäller för  mig just nu, är helt beroende just nu, kan inte få nog och kan inte sluta äta, det är verkligen himla gott. Hittade ett recept på hemmagjord glass som jag funderar på att göra :-) och jag skulle så gärna vilja åka till smultronstället innan veckan är slut.

Jag var så trött idag på eftermiddagen så efter lunch gick jag la mig och sov en timme, och efter det så kom jag igång igen, tänk att man kan bli trött av att göra mest ingenting.
Här har vädret varit sisodär idag, regn men solen har kikat fram lite smått stundtals och då har jag passat på att varit ute med Elwira ute på tomten och även på en promenad.

Idag fyller M år, och jag är inte hemma.. men han har fullt upp den här veckan i butiken då de håller på och ska byta en massa rör och installera in ny AC mm, så även om jag och Elwira skulle varit hemma så skulle vi knappt ha hunnit ses denna vecka, så därför valde jag att stanna kvar här hos mormor och morfar veckan ut, och här har vi det ju så bra just nu :-)
På Söndag blir det kalas ute hos farmor & farfar och då ska vi fira Elwira samt M:s syster C yngsta son i efterskott.
Och självklart ska kära M bli firad också, det blir perfekt.
Elwiras kalas har blivit uppskjutit hela tiden pga av att det har varit svårt att pricka in ett datum då alla kunde, men nu på Söndag så kommer de flesta och det ska bli så kul!

I morgon blir det en sväng på stan för att möta upp kära K och sedan får vi se vad vi hittar på "vi tar dagen som den kommer" somhon sa, och det tyckte jag lät bra och så får vi ju anpassa oss efter Elwiras rutiner,men sånt brukar alltid gå bra.

Nu är det dags för en dusch för min del och sedan är det natti natti ävenför min del för idag


Postat av: Therese

hoppas ni har det bra! maila om tid på söndag.

massa kramar från ettkallt Stockholm

2009-06-04 @ 10:32:07
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: