Lite snoriga semesterdagar

Veckan börjar gå mot sitt slut och även mina semesterdagar. Min förkylning är kvar och verkar inte alls vilja släppa, den är där och irriterar mig som ett myggbett. Elwira var snorig i några dagar men det var bara lite genomskinligt snor som rann lite då och då och hon hade ingen feber och var pigg för övrigt så det var knappt märkbart.
Sedan är det väl också så att kroppen är så "finurlig" att den blir sjuk när man är ledig/har semester, som tur är har jag semester att ta ut i juli också och jag hoppas vädret är bättre då med!
Det här vädret är ju inte så mycket att hurra för just nu.

Idag har jag en hel del fix att styra med och så måste jag hitta en klänning till mammablogg galan! och det verkar vara lättare sagt än gjort att hitta en som känns helt hundra. Men får inte ge upp :-)

Ha en bra Torsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: