Kvavt

Det som ofta händer hände även ikväll, att blogg.se inte fungerar så jag kunde inte lägga upp några inlägg.
Men det här blev sparat så jag postar det nu istället..

Skrivet runt 21.00 Söndag


Idag har jag jobbat ett par timmar i butiken som det råder värmebölja i just nu eftersom luftkonditioneringen inte fungerar som den ska, inget vidare måste jag säga då man blir trött och yr av värmen så det gäller att dricka mycket vatten.
Vi hade tänkt att åka och ta ett kvällsdopp någonstans nu i kväll men både jag och Elwira var så trötta av värmen så vi struntade i det. Jag gick och la mig för att vila en stund samtidigt som hon somnade och då somnade jag med och sov över två timmar och vaknade nyligen, det var verkligen skönt.
Idag har jag varit små matt hela dagen och för första gången och magen tar förmodligen lite extra på krafterna nu när det är varmt. Men bebisen i magen har varit lite pigg och aktiv precis som vanligt hela dagen, är sååå mysigt!

Elwira vaknade för en liten stund sedan och drack en massa vatten, hon dricker mängder med vatten nu när det är varmt så det är jättebra och hon "säger till" ofta när hon vill ha flaskan så hon är jätteduktig me det.
Ska ta en snabbdusch igen nu och sedan ska vi sätta på filmen knowing som vi inte sätt ännu innan det är dags för mig och M att hoppa i säng för natten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: