En kalasdag!

Det regnade på vägen till Västerås och jag är verkligen glad att vi slapp regnet och kunde vara ute hela dagen och att solen tittade fram lite senare!
När vi kom fram så åt vi grillat kött och bakpotatis samt sallad till som var gott, vi måste börja göra bakpotatis oftare här hemma. Vi satt inne och åt då det var riktigt kallt runt lunchtid men sedan vände det helt och solen sken ända in på kvällskvisten.
Strosat ute i solen med Elwira och de andra barnen och elwira har hälsat på alla djur, men mest spännande är fortfarande alla hundar tycker hon.
De större barnen som var med oss idag fick rida på en snäll ponny och det var så klart uppskattat. Elwira får vänta ett litet tag till innan jag sätter upp henne på en liten ponny tror jag allt.
M fyllde år i veckan så jag gjorde en extra helt sockerfri tårta till han och som även Elwira fick äta av. Tårtorna blev uppskattade, det var kul att höra.

Det blev en riktig toppendag tillslut även om den inte började så bra (för min del) men nu är jag trött men glad och sängen känns lockande just nu.

Tack för idag! och jag är glad att vi firade Elwira och M, mina finaste! KRAM

Är hos kaninerna och spanar


Tränsning i ett av stallarna

Hästar, föräldrar, barnvagnar och mormor och morfar ute på stallbacken

Bästa mormor och morfar

Farfar matar Elwira med sockerfri jordgubstårta, jordgubbar är Elwiras favorit

M fick också sockerfri födelsedagstårta som jag fixat

Vårtat busfrö som sliter av sig solhatten här!

Och så bus & lek utomhus så klart :-) här med M:s yngsta syster

Postat av: Josefine

kul med ponnyridning !

2009-06-08 @ 12:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: