Hotell, fast bättre

Jag, pappa och Elwira har precis ätit lunch och Elwira har somna i spjälsängen på sin vanliga eftermiddags lur.
Man blir verkligen bortskämd här hos mormor och morfar och varje dag är som en helgdag. Vi har ätit olika sorters pajer som vi gjort och ätit glass, chocklad och grillat mest hela dagarna :-) jag göder mig själv just nu, haha!
Klagar inte det minsta för det är ju så gott, och jag har ju faktiskt semester, så jag unnar mig lite extra just nu, nästa vecka ska jag komma tillbaka till lite mer normala mat- rutiner igen.
 Det är dessutom skönt att slippa disk och tvätt kan jag lova! maten lagas av mormor och morfar och lite övrigt som Elwira har behövt har inte ens jag behövt åkt och handla. Jag har dessutom kunnat sova någon timme extra på morgonen då morfar har varit ute och gått med Elwira i vagnen då, perfekt. Det är lite som att bo på hotell, fast bättre här!

Vädret här idag är dock inte alls som det har varit de senaste dagarna, ingen sol och lite små kyligt är det här och hemma i v-ås sa M att det spöregnade tidigare. Hoppas solen kommer tillbaka snarast.

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: