Hemstickade små tröjor

Mormor hittade de här fina stickade tröjorna som en släkting till oss stickat för många, många år sedan.
De ser oanvända ut och är både fina och sköna.
När jag var hemma i Nkpg så fick jag användning för dom direkt, eftersom det blev så kyligt hastigt. Så¨på morgon promenaderna passade dom perfekt att ha under jackan.
Och förmodligen kommer Elwira kunna ha dessa även i höst.


Postat av: Caroline

Hej!

Vilken sötnos till dotter!

En fråga, visst hade du köpt mammakläder på asos? Har du något tips angående storlekar?, ska man ta samma som man har annars eller måste man gå upp i storlek?

Ha en fin dag!

2009-06-11 @ 12:45:44
Postat av: Erika

Caroline: Minsta storleken är 8 vilket vanligtvis är för stort för mig och jag har bara en kjol från mamma kollektionen och den är fortfarande väldigt rymlig! Svårt att svara på din fråga eftersom "min" storlek inte finns så jag var tvungen att ta den minsta. Men jag skulle nog beställa min vanliga storlek om jag var du

2009-06-11 @ 13:02:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för supersnabb kommentar :-)!!

2009-06-11 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: