Godmorgon solstrålar!

Här tittar solen fram även i dag, så skönt! Men vad jag hört så ska inte vädret hålla i sig till midsommarafton? Så det kommer väl förmodligen regn då., det känns som att det hör till på något vis.
Ska snart dra på mig gympadojorna och bege mig ut på en rundtur med Elwira och sedan är det jobb för min del i dag men sedan så är det ju långhelg! Veckan har verkligen gått fort.

Ha en bra och solig dag!

Postat av: Starmama ♥

I Sthlm skall det regna fr kl 16 på midsommarafton men vi ska ut till några vänner ute på landet och där ska det vara sol :-D



KRAMIS!

2009-06-18 @ 09:44:33
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja det beror nog på var man bor, min syster fick också gå jätteofta med första barnet. Men man ska väl inte klaga, utan vara glad att det är gratis i sverige =)



kram!

2009-06-18 @ 09:54:11
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: