Chokladbegär & listor

Efter jobbet i dag så gick jag en liten runda på stan ihopp om att hitta en perfekt gala klänning att ha som plan B ifall nu inte klänningen jag beställt dyker upp, vilket den inte gjort än...
Men hittade allt utom en klänning- så klart. Hade en shopping lista på saker jag skulle köpa så stan blev rätt fort avklarad.
Efteråt gick jag hem och dumpade mina kassar och gick till ICa för att handla kvällens middag, för M och Elwira var nämligen inte hemma tills dess så jag fick fundera ut själv vad jag skulle äta.
Jag är verkligen som en pensionär när jag är på stan/mataffärer för jag måste ha en lista att gå efter innan jag handlar! På stan exempelvis så hade jag ju det och då blir jag supereffektiv men i mataffären gick jag mest och yrade runt som en höna och funderade på vad jag var sugen på. Jag måste ha en lista, då är jag snabb i mataffären, utan tar det minst dubbelt så lång tid, haha!
Handlade lite av varje och fick tillslut med mig mat + godsaker hem.Chockladberoende och kakmonster som jag är :-) Har börjat gilla marabous chockladkaka med jordgubbsbitar i riktigt rejält nu efter att ha ätit den ett par gånger, mums!

Ikväll tar vi det lungt här hemma och jag ska nog ta och göra ett fotbad till mina ömma små fossingar och äta choklad dock inte samtidigt ;-)

Trevlig tisdagskväll!

Postat av: Nina - Glamourmamman

Åh, dom där kakorna har jag spanat på ett tag :-) Var dom goda? Och Marabou Sommar är ju så god så man döööör nästan :-)



Håller tummarna att klänningen dyker upp snart!

Kram!

2009-06-30 @ 21:01:26
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Tess

har inte smakat någon av dem men älskar choklad så tack för tipset ;D

2009-06-30 @ 22:56:58
URL: http://leonitanova.blogspot.com
Postat av: maria

åå, den jordgubbschokladen är så god!

2009-06-30 @ 23:43:10
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Matilda 18år & snart 2barnsmamma

hehe, ja vi har provkört den, både i butik och ute :)

Men smaken är som baken.. ^^



Har hört så mycket gott om den samtidigt som jag blev varnad att köpa P&T så den vågar jag inte köpa längre.

2009-07-01 @ 09:48:31
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: LINNEA

Vilken otroligt söt blogg du har!

2010-12-29 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: