090615

Inviger min nya bomulls klänning från Indiska tilsammans med converse och skinnjacka och uppsatt hår. Älskar mönstret på klänningen och det är så bekväm.
Bebisen har rört på sig för fullt hela förmiddagen :-)

Klänning- Indiska
Skinnjacka- BZR
Kofta- La redoute
Skor- Converse

Postat av: Therese

Klänningen ser superhärlig ut.

Salongen heter Bed hed studio 031-913492 och skulle ligga precis i närheten av hotellet. Hrmf, tiden ja, tror det var 10 va? men jag minns tyvärr inte helt. Du kanske ska ringa och kolla.

Jag känner mig verkligen sjukt velig om allt. Håret, kläder, osv. Mina senaste tankar är att jag ska fixa håret innan jag åker dit, min sambo kör mig dit också åker resten av familjen vidare till Falkenberg. Eftersom jag känner en frisör som brukar fixa mitt hår kändes det smidigt om hon kunde göra det då på morgonen. Dock har jag ingen aning om hur jag ska ha det, beror lite på val av klänning. Jag letar för fullt efter galaklänning på nätet, har kollat lite irl också men det verkade dödfött. Hittar ingen som jag känner wow för och då (än så länge) känns det så trist att köpa något halvdant tycker jag.

Har du hittat klänning och skor?

2009-06-15 @ 11:38:20
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: