Hämtmat, choklad och film

Var och handlade lite förut men varken jag eller M orkade göra iordning något utav det vi handlat så det blev asiatisk hämtmat i kväll. Att vi är lite sega beror förmodligen på väderomställningen för både jag och M blir ganska lätt påverkade av det och får lite huvudvärk.

För min del blev det stekta nudlar med kyckling, fläsk, räkor och jordnötter och nu sitter jag och äter upp det som blev över, blev liksom lite hungrig igen så här på kvällskvisten och så lite mörk choklad slinker också ner just nu.

Sitter i soffan och väntar på M och bloggar. Han hoppade precis in i duschen och när han är klar ska vi sätta på en film, vad har jag ingen aning om ännu

Postat av: Therese

fin klänning, kan lånas ut med sen :)

2009-07-07 @ 00:13:58
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: