Tradition?

Jag tror det har blivit lite av en tradition med pannkakor på söndagar för mig nu, har ätit det så många söndagar i rad nu att man faktiskt kan kalla det lite som en tradition :-)
Så gott är det och jag älskar att sitta länge och njuta. Idag blev det mixade färska hallon & jordgubbar och grädde till + lite socker, såå gott och jag är så mätt nu att jag nästan rullar fram.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Njut av söndagen!

pannkakor med mixade färska hallon & jordgubbar, grädde + socker

Postat av: Josefine

Älskar också pannkakisar :)

2009-07-19 @ 12:31:21
Postat av: Rövarmamman

åååå vad gott, när jag kom hem med sjukhuset med Ronja så avr det bara pannkakor som jag åt, till middag och lunch hade ingen aptit! Så det var de enda min man fick i mig- Pannkakor. Men nu var det länge sen vi åt det, mums vad jag blev sugen nu! Hoppas du får en fin kväll!

kram

2009-07-19 @ 15:34:29
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Nicole - mamma till C

Man blir ju sugen!

2009-07-19 @ 19:25:12
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: