Sköna fredag & Brüno

Redan fredag, oh my! Har precis druckit två st hallon & blåbärssmoothie och Elwira med, det är perfekt mellanmål tycker jag och så lätt att göra. Brukar dock köpa en liten tetraförpackning till Elwira när vi är i väg för det är inte lika smidigt att ta med sig. Hon är så söt när hon dricker ur sugrör, kan inte sluta titta på henne :-)

Det blir en lugn Fredag här i dag med förhoppningsvis något gott att äta till kvällen och så måste jag gå och köpa jordgubbar, var ett tag sedan nu och snart är säsongen över så det gäller att äta medans det finns färska att få tag på.

Kollade föressten nyss i kalendern och ser att Bruno har namnsdag, och tänkte direkt på filmen Brüno, åh vad jag har lust att se den, älskar att den verkar vara helt crazy :-)

Ska klä på mig för dagen snart och skutta ut i solskenet och leka med Elwira, ha en skön Fredag!


Postat av: Ingela

Ja den filmen är nog helt knasig! :-) Jag visste inte att det är en svensk skådespelare med; Gustav Hammersten (han som var med i filmen Tillsammans.)



Ida har inte lärt sig att dricka ur sugrör än, hon tuggar bara på dem! hi hi!

2009-07-17 @ 10:23:33
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Nicole - mamma till C

Jag skulle ha sett den igår men jag väntar lite till :) den verkar grym!

2009-07-17 @ 15:53:26
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: