Ny vecka och ny dröm

Förstår inte hur man kan vakna till liv så snabbt som min kära M kan på morgonen. Han kan vara lite småsur precis som jag när han precis stiger upp men sedan så blir han pigg rätt snabbt efter sitt kaffe. Men det är väl just det- kaffet som sätter igång hans system fort. Jag dricker bara kaffe i extrema fall om jag är riktigt riktigt trött.
Men han är som mest på hugget på förmiddagarna och jag är mest aktiv på kvällarna :-) kanske en bra kombination när man har barn ihop.
Just det, jag drömde föressten om att jag fick barn i natt men det blev kejsarsnitt för att bebisen var så stor! Får se om det blir det könet som det var i drömmen :-)
Jag tror dock inte det kommer bli något kejsarsnitt för mig den här gången utan att det kommer gå minst lika bra som sist, utan kejsarsnitt. Det ska verkligen bli spännande när det börjar närma sig förlossningen, så spännande att få vara med om det en gång till, fantastiskt!


Postat av: Ingela

Vi är precis tvärtom, David är SÅ seg på morgnarna och jag blir ofta pigg snabbt! :-)

2009-07-27 @ 10:42:22
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

tack detsamma!

2009-07-27 @ 13:48:41
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hehe, min sambo är sååå trött på morgonen, och SVÅR att få igång - dessutom dricker han inte kaffe, så det är riktigt illa! ;)

2009-07-27 @ 19:22:18
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: