Godmorgon söndag!

God morgon eller ja förmiddag är det ju nu men eftersom det är söndag och jag gick upp lite senare så blir det godmorgon här :-)
Har precis ätit ett lass med pannkakor som jag gjort i ordning, det är ju så gott!
I natt vaknade jag av att behöva gå på toaletten, brukar aldrig göra det händer max någon gång per år och jag går faktiskt inte speciellt mycket mer på toa som gravid, vissa blir ju tvungna att springa stup i ett. Är glad att jag vanligtvis får sova på nätterna men igår blev det mycket vatten rätt sent på kvällen efter all pizza och godis så det var därför.

Nej nu ska jag pussa på min Elwira och jaga henne lite, hon älskar när man jagar henne! och sedan klä på oss och gå ut för det regnar minsann inte

Ha en härlig söndag!

Postat av: Carolina

Gott med pannkaksfrukost - ha en fin dag! kram

2009-07-12 @ 12:33:02
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Mysig söndag ni har :-)

Kram Nina

2009-07-12 @ 13:05:50
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: