Godmorgon regniga dag

Jag tänkte gå ut och gå med Elwira i dag efter frukost men det regnar så mycket och jag är inte alls på humör för att traska i det här vädret så det får vara i dag. Hade varit perfekt eftersom jag jobbar senare i dag fram till kvällen.
Drömde i natt att alla kakor i hela stan var slut och jag var så himla sugen så jag fick ställa mig och baka egen istället, vilka problem va ;-) men då i drömmen var det nästan som en mardröm, haha!

Idag jobbar jag sista dagen och sedan är det helg och på måndag börjar min semester! jag hoppas verkligen inte det kommer regna så mycket som det gjorde sist jag hade semester i juni.
Elwira busar med pappa just nu och hon är som vanligt överallt och springer runt, vårat lilla bustroll!

Verkar som det ska regna hela dagen här, men vi får väl hoppas att det vänder till helgen!

P&K!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: