En dag med sol och huvudvärk...

Tycker det är så härligt att solen äntligen tittat fram igen så vi har passat på att varit ute idag. Fick dock sådan huvudvärk på förmiddagen så sedan dess har vi varit inne, hade gärna velat varit ute längre men jag är helt slut i bollen och känner fortfarande av huvudvärken och känner mig lite smått febrig så jag hoppas verkligen inte jag börjar bli sjuk nu :-(

Vi har precis ätit middag här hemma bestående av lax, potatis och sås, så gott och duktigt av oss att faktiskt laga ihop någonting, vi kan vara lite små lata med det vissa dagar.

Ska nog lägga mig i soffan framför tv:n en stund och sedan hoppa in i duschen och lägga mig tidigt ikväll så jag känner mig piggare tills i morgon, förhoppningsvis

Update: Ingela! jag ville gärna kunna läsa din blogg kära du :-) kontakta mig: [email protected]

P&K!


Postat av: Rövarmamman

Å hoppas du blir frisk snart! Vet hur jobbigt det är med ett dunkade huvud när solen skiner! Solen har lyst så härligt här i Uppsala. Krya på dig// Mikaela

2009-07-13 @ 21:42:13
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: