Cotton

Jag älskar som jag skrivit tidigare Yanke Candles doftljus och har varit sugen på att prova den populära doften clean cotton men tycker inte det har låtit jättelockande med doft av ny tvättat. På mammablogg galan satt jag och några andra mammor första kvällen jag anlände och pratade vid ett bord där just ett sådant ljus med clean cotton doften brann och det luktade riktigt gott! och jag har saknat den doften av nytvättat här hemma eftersom vi bara använder parfymfritt tvättmedel.

Såg att lyxiga märket Durance har en variant som heter cotton flower som också lät lockande, men lite svårt att bestämma sig utan att ha doftat på det först.  Yanke Candles variant ska jag beställa

Bilder: amorina

Postat av: Carolina

Låter helt klart som en mysig doft :)

2009-07-14 @ 19:48:49
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: