Bakom mina solglasögon

Det blev lite senare läggdags för Elwira i dag då jag helt glömde bort tiden när jag var med M i butiken förut. Det märktes dock inte på Elwira men jag la benen på ryggen och gick hem och kände mig lite små dum när jag mötte "ute folket" när jag gick där med Elwira i vagnen, mötte inga andra små barnsföräldrar heller.
Men men väl hemma blev det gröt och bums i säng för Elwiras del ungefär en timme senare än normalt.

Det blev jättefint och soligt väder här på eftermiddagen och kände mig smått överhettad ett tag men ska absolut inte klaga :-)

Nu ska jag ta och röjja upp här hemma för det är smått kaos i köket just nu eftersom det är min tur att hålla snyggt i dag så blir det så ;-) . Ska snart blogga lite igen, kram o hej!

Elwira med mina solbrillor i dag. Ett spänne fick faktiskt sitta i ett par timmar tills hon kom på det själv och slet bort det ;-)

Postat av: Josefine

Lilla coolingen !!

2009-07-14 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: