1 Juli

Godmorgon lediga Onsdag och 1 Juli-tiden tickar verkligen på! och magen växer så fint och det är så härligt att ha den älskade magen. Elwira brukar i bland peka på magen och "klappa" den när jag förklarar att bebis är där inne, vet inte hur mycket hon förstår men hon ser allt lite fundersam ut :-)

Nästa onsdag är det min och Marcus 4-års dag! jag jobbar dock hela den dagen men kanske vi kan fira lite till helgen nästa vecka med att gå ut och äta bara, tycker inte man behöver göra någon avancerat bara att man uppmärksammar dagen med något lite extra.

Idag ska jag på ansiktsbehandling! har sett fram emot det ett tag nu och det ska bli sååå skönt att bara ligga där och bli ompysslad i 1 timme och 30 minuter- ahh! vardagslyx minst sagt!

Ha en härlig onsdag!

Postat av: Therese

låter skönt!

2009-07-01 @ 10:35:15
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter härligt! Vart går du någostans på ansiktsbehandling? Tycker det är svårt att veta vart man ska gå..

2009-07-01 @ 14:06:12
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: