VS- showen nu

Jag sitter ny duschad, osminkad och rufsig i soffan just nu och är bänkad framför Victoria Secred´s fashion show så klart!
Har på mig min rosa morgonrock med texten "angel" därbak och kommer såklart från just Vicktoria secred´s ;-)
Har tänt ljus och det luktar underbart från mitt stora Yankee Candle ljus här hemma och jag tycker jag haft det tänt var och varannan dag hela julen men det brinner sakta, sakta vilket är toppenbra! Dricker mitt favorit te från Yogi också- lovely.
Har tittat till elwira extra många gånger ikväll och hon sover som en prinsessa.

Älskar allt med hela showen! och jag skulle kunna tänka mig att få hela kollektionen hemskickad- nu ;-)
Alla modeller är så klart super heta men är extra svag för Doutzen Kroes, såå snygg är hon.

Postat av: Sofia

Jag missade showen :( Ungdomarna intog tv:n och kollade på nån film. Vet du om den går i repris någon dag?

2009-01-02 @ 19:18:24
URL: http://vildvittra.net
Postat av: Patricia

Doutzen är så het!

2009-01-03 @ 02:46:43
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: