Välkommen ny vecka

I natt har jag sovit mycket bättre än förra och det beror nog på att vi var uppe på akuten igår och kollade lillan, kändes så skönt att bara vara där och höra att allt verkade okej. Finns ingen anledning att det skulle kunna hända igen sa dom så jag känner mig rätt lugn nu, eller så lugn man kan vara.

Lilla hjärtat ligger och sover sin förmiddags lur just nu så jag ska väl passa på att göra mig iordning lite strax.
Är supertrist väder här idag, mulet och lite regn men jag ska ta en promenad med lillan senare iallafall så jag får någon form av "motion"
Är en rätt seg Måndag idag känns det som men jag försöker inbilla mig att det är en helt underbart BRA dag idag och då blir jag genast på bättre humör! Fungerar att lura hjärnan lite...

Så, vilken härlig Måndag idag- inte sant!? En positiv sak är att Elwira utvecklas dag för dag och att få finnas för henne och hon för oss är minst sagt underbart- vi är lyckligt lottade som har fått denna underbara tjej som kan förgylla den allra gråaste dag =)

Postat av: Maria

Du har en Award att hämta i min blogg =)



Usch, läste om Elwira! Gud vad rädda ni måste ha blivit.. Men skönt iaf att allt var bra när dom undersökte henne!



Kram!

2009-01-12 @ 12:01:07
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha jag jobbar också hårt på det där med att lura hjärnan idag. Dagen blir ju vad man gör den till. :)

2009-01-12 @ 14:44:58
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: