Underbar barnrumstavla

Är fortfarande ute efter den perfekta barntavlan och den här skulle verkligen vara den perfekta! Att få en unik och personlig barnrumstavla ritad av barnboksillustratören Bettina Johansson skulle verkligen vara en lycka! 
Jag har ju letat och letat efter en fin tavla- och  den här skulle vara helt underbar i Elwiras rum.
Tittade ju på de här tidigare men de går ju inte jämföra med! 

Jag skulle bli så glad om jag skulle vara den lyckliga vinnaren till den här. Så nu håller jag tummarna stenhårt och Så är  med och tävlar här.

De som inte har en egen blogg kan också vara med och tävla!


Postat av: Elin

Jag har sett de där och se är SÅÅÅÅ fina! Har även kikat på ISAform som jag också gillar. Men dessa är nog snäppet finare.

Ha en bra fredag!

Kram

2009-01-23 @ 10:39:57
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: