Trevlig dag

Är väl hemkommen och det gick även bra på vägen hem, trodde lillan skulle somna som en stock men hon var vaken och låg och grejade med en leksak och gosade med hennes giraff i vagnen hela vägen hem. Väl hemma hos pappa så hade vi vår vanliga kvällsstund och efter det så somnade hon som vanligt på direkten.
Lilla hjärtat som varit så duktig hela dagen, eller rättare sagt vi har haft två duktiga bebisar med oss hela dagen, för Viggo är också en nöjd liten en. Haft en jättetrevlig dag idag! Puss T!

Fixat mig iordning för natten och ätit smörgåsar och druckit rött te och tagit det lungt nu ikväll. Är trött nu och har varit småtrött hela dagen, och det berodde nog mest på att jag inte kunde somna i natt så jag gick upp när det inte gick och sova och kom i säng vid två i natt och gick upp ungefär vi åtta i morse och jag är inte van vid att sova så lite. Så ikväll ska jag ta igen lite förlorad sömn, men först ska jag svara på kommentarer här innan jag slocknar som ett ljus.

Natti natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: