Tandläkaren & pannkakor

Har varit ute och gått med
Måndag och ny vecka och jag såg just att den här veckan ska jag faktiskt till tandläkaren, var drygt ett år sedan sist... och förra året hade jag mitt första hål i en tand! Dock ett väldigt litet men ändå- det var ett hål, inget kul.
Men jag tror det beroode lite på graviditeten då faktiskt och även tandläkaren sa att det kunde var det.  Så jag hoppas det inte är något den här gången,lite nervöst faktiskt.

Har varit ute med lillan på förmiddagen och när jagkom hem blev jag så sugen på pannkakor så jag gjorde iordning en dubbel sats och nu finns det ca 4 st kvar, det var ju så gott med hallon&rabarbersylt och lite lite grädde på! (Och jag fick lite ångest och borstade faktiskt tänderna efteråt, med tanke på det kommande tandläkarbesöket..)

Nyss sattes musik på och jag undrade varitfrån det kom och när jag lyfter huvudet från datorskärmen så sitter lillan i vardagsrummet och ser sådär  oskyldig ut och ser att hon pillar på tv-kontrollen och MTV är igång på tv:n, haha hon tyckte väl det var för tyst nu!








Postat av: Nina

Åh, pannkakor är en favvo här också :-) Ha en bra dag!

2009-01-26 @ 13:13:21
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hoppas det går bra hos tandläkaren och att du inte har något hål. Första hålet förra året? Det var bra gjort!



Ha en fin dag!

2009-01-26 @ 14:11:14
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Anna - mamma till två sessor!

Ja man kan få hål lätt när man är gravid... jag fick två stycken denna graviditeten :( Trist... har inte haft hål sen jag var liten...

2009-01-26 @ 20:53:45
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: