Som en stock

Herregud vad jag sover djupt på nätterna, M kan knappt väcka mig- jag sover som en död ! Men när Elwira vaknar och gör minsta ljud då blir jag klarvaken direkt! och det är väl tur det.
Jag tror jag överlag sover extra djupt på hösten/vintern förmodligen pågrund av ljuset?

Idag är stan öppen igen och jag har lite saker som ska bytas och lämnas tillbaka och lite andra saker att kika på, mest till lillan.
Elwira har förövrigt liksom jag -sovit som  en stock hela natten och några timmar mer till ochmed, men det är bra för hon behövde samla sina krafter efter magsjukan.

Just nu är M och lillan i butiken och jag som fortfarande känner mig rätt ny vaken ska ta ett bad nu först och till lunch kommer M hem och då blir det mat och sedan stan.

Ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: