Pyssel

Fick hem foton idag som jag äntligen kommit till skott att beställa hem. Jag är så dålig på att framkalla bilder som bara ligger och skräpar i datorn/kameran.
Har ramat in ett par foton i ramar som stått tomma och vad fint det blev, är riktigt nöjd :-) det svåra är ju att välja bilder på Elwira eftersom jag vill rama in alla.
Fler ramar och större foton behövs! Fotografier måste väl ändå vara det som gör ett hem mest personligt? jag älskar det.

Nu ska jag äta lite rester från spicy hot som jag sprang iväg och köpte till mig och M på kvällen igår- mums!


Lite inramade bilder på lillan, titta den sista bilden vad kul det ser ut med kronan ;-)

Mums med kyckling & cashewnötter

Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Nu blev jag ju också hungrig!

2009-01-15 @ 13:05:41
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Therese

Supersöta ramar!

2009-01-15 @ 15:36:55
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: