Pride & glory

Oj vad trött jag var i morse när jag vaknade, ja mycket värre än vanligt eftersom jag är en morgontrött varelse. Men när M kommer in med lillan och lägger sig med sängen med henne och jag får största leendet så går det ju inte vara trött längre, jag bara smälter som smör.

Var extra trött eftersom vi satt upp till sent och såg en obehaglig film här i går som hette Pride & Glory med många bra skådisar med Edward Norton och Colin Farrell mfl.
Det är en polisfilm men jag tycker inte det var en typisk sådan eftersom filmen handlar om mest ett moraliskt dilemma i en polisfamilj.
Jag tyckte filmen var rätt bra men det var en scen som fick mig att inte kunde hålla tårarna tillbaka, en brutal scen med en bebis inblandad- dock kom ingen till skada men det var inget för den känsliga! för det var en riktigt obehagligt och jag får rysningar när jag tänker på det för den berörde mig verkligen :/ Filmen överlag tyckte jag var bra eftersom den berörde och var tragisk.


Postat av: Caroline

Jag har hört att den ska vara hemsk så jag har inte vågat se den... är också känslig när det gäller sådana filmer :(



Hoppas söndagen din blir mysig!

2009-01-18 @ 10:24:05
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag tycker inte om när barn gråter i filmer. Det är så hemskt!



sv: Ja, den var bra. Värd att se! (:

2009-01-18 @ 11:53:18
URL: http://Ericalook.se
Postat av: Marisel Artistry

Du kanske vill fixa dina naglar , håret eller kanske makeup ?

Då är denna blogg den bästa !

En underbar tjej som bara är för bra

Kolla gärna in bloggen och kommentera

Ta hand om dig

2009-01-18 @ 12:06:19
URL: http://mariselartistry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: