Nån sorts gröt

I natt vaknade Elwira vid 4 (!) har inte hänt sen hon var ett par veckor gammal så jag och M var så trötta i natt när hon stod upp i sängen och "pratade" M gick och hämtade lite vatten till henne och efter hon druckit så somnade hon om direkt som tur var.
Vi alla sov till 9 i morse och det var skönt med lite extra sömn, jag som är en riktig sömntuta på morgonen säger inte emot om jag får sova lite längre :-)

Elwira har precis fått i sig lite gröt, hon är inte överförtjust i den men vi tränar för fullt :-) När jag gör gen havre grynsgröt och mosar i lite banan i så äter hon jättebra, men det är ju tyvärr inte lika mycket näring i den. Och när jag blandar i lite av min egna så går det väl lite bättre, aja en vacker dag kanske hon börjar tycka om den köpta bättre?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: