Långpromenad

Idag har timmarna bara rusat iväg trots att vi egentligen inte gjort så mycket bara haft det SKÖNT. Var ute och traskade i 2 (!) timmar tidigare idag och det var så upp friskande.
Är vanligtvis så dålig på att gå långa promenader, blir dagligen en kort liten runda men vad skönt det är att vara ute ett tag. Minst en timme om dagen borde jag vara ute och gå med lillan, att det är kallt gör ju inget när man går och blir varm :-) Och lilla älsklingen ligger varmt och skönt i vagnen så henne går det ju heller ingen nöd på.
Idag var det heller inte lika kallt som det var igår och en blygsam sol kikade fram här förut.
Var nere vid hamnen där ett par åkte skridskor och det såg så mysigt ut.

Fick stanna en kortis och tanka lillan med lite välling men sen var det´bara att traska vidare :-)
Jag känner mig fortfarande nyinflyttad i dne här stan eftersom jag inte utforskat den så grundligt och ett tag hade jag faktiskt ingen aning vart jag var och gick så jag hängde på ett par som såg ut som ett par riktiga motionärer i medelåldern ungefär och gick ca tio meter bakom och på så sätt fick jag gå på lite nya ställen jag aldrig varit förut :-)
Hihi dom skulle bara veta att jag följde efter bara för att jag inte hade en aning om vägen ;-) men det var fler människor som gick samma "spår" så jag blev nog inte misstänkt för att vara någon stalker.

Kommer säkert få träningsvärk av dagens promenad men det skulle bara vara skönt! att känna att min kropp har fått anstränga sig lite mer än vanlig hade inte skadat min otränade kropp.














Postat av: Linda

Jag har det inte så ofta, har inte vant mig vid det långa bandet. Plingan hamnar i vägen =)



Vet du om färget kol är samma som dark grey på bugan?

Vill inte att det ska se konstigt ut.

Men jag kanju skickatillbaka dem om det blir fel.

2009-01-06 @ 17:37:40
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är skönt att promenera långt, men jag är också dålig på det. Var duktig i våras och i somras när Tyra var mindre, då gick jag ca 1,5 timme ett par gånger i veckan iallafall. Men nu ska också försöka... Igen..

Skönt att ni är friska igen!

Kram

2009-01-06 @ 21:02:51
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Barnvagnspromenader är ett ypperligt sätt att utforska en ny stad har även jag upptäckt. :)

2009-01-07 @ 12:23:39
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: