En skön Fredags start

Haft en lång och mysig Fredagsmorgon här hemma idag, gick upp lite tidigare idag och tog ett skönt bad. Var superskönt men så mina fötter ser ut nu, de skulle verkligen behöva en pedikyr. Lackade tå naglarna förut och nu ser dom lite bättre ut iaf :-)
Körde med en riktig helgfrukost här hemma med gröt, kokta ägg, rostade mackor och frukt, jag älskar goda frukostar, är extra gott att äta länge och av allt när man har tid att njuta. Elwira åt gröt samtidigt som oss och lite kiwi, smaskigt tyckte hon.


Nu har M gått till jobbet men är hemma om ett par timmar igen och lillan har sin förmiddags nap just nu så jag passar på att blogga, kolla mailen och ska röja lite här hemma.

Igårkväll var jag så trött att jag höll på att börja tjuta så jag gick och la mig innan kl tio och har sovit som en prinsessa, märkte inte ens när Elwira vaknade och M gick upp och gav välling och bytte blöja. Kan lova att det var välbehövlig sömn jag fick i natt. Vet inte varför jag var så trött just i går kväll, men jag tror det beror på årstiden, är ju fortfarande ganska mörkt ute och jag får nog för lite ljus.
Det är ca 6 minus här idag, så det är kallare än vad det har varit nu på ett tag så vi ska gå ut lite senare runt lunch på en promenad och suga i mig det lilla ljuset som finns.

Happy Friday!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: