En läcker svan

Först var vi inne på  en tripp trapp, men så gillade inte M den när han fick se den i verkligheten, sen var vi inne på en hokus pokus från brio men när jag visade M den här så föll han liksom jag för den direkt, klockren design enligt mig. Inte för spejsad spacad men inte heller som de klassiska varianten utan alldeles lagom design snygg.

Svan är också en stol att "växa med" som nog är väldigt bra när jag tänker efter...
Den här stolen finns i fyra olika träslag och jag vill ha en whitewash. Finns dynor i många olika färger som man kan köpa till med.

Den här har verkligen fallit oss i  smaken nu, och beslutångesten börjar avta lite nu känns det som.
Svan

Postat av: ullrika

vi har en triptrap. och är görnöjda med den! jag kan förstå den som inte går igång på designen, men den är genomtänkt och ruskigt stabil. dessutom är den bra på så vis att den smälter in.



den ni tittar på är görsnygg! ser ut att va lika stabil som Stokke-stolen. å whitewash är snyggt (fast personligen hade jag valt vit, har tröttnat lite på den där "smutsbeiga")!

2009-01-26 @ 00:12:55
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: