Min mobil har gått och dött

Igår dog min mobil helt och hållet, den har varit lite knas ett tag nu men igår så bara dog den och den går inte ens sätta på längre, har försökt få igång den på alla möjliga vis med det är hopplöst. Får se om det inte blir alltför dyrt att lämna in den.

Så länge har jag fått låna en äldre mobil som M hade, som är så ful men den duger att ringa från iallafall och det är väl det viktigaste.
M köpte en ny mobil för bara någon vecka sedan en "värsting" som har grymma funktioner och har bla 16 GB minne (!) ja riktigt najs är den, vill också ha! men lite för dyr enligt mig. Så själv får jag nöja mig med den skruttiga ett tag :) störande att ALLA nummer ligger i min döda mobil nu...

Den skruttiga till vänster är den jag får ha nu... men M har bara använt den ett fåtal gånger så den är ju som ny ;-)

Postat av: Anonym

kanske är "skruttig" om man jämför med den högra men annars är den väl helt okej? =)

2009-01-31 @ 21:30:41
Postat av: malin

det var jag som skrev det övre!

2009-01-31 @ 21:31:03
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack=D Hur är det med er då?

2009-02-01 @ 10:10:57
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: