Dagarna går snabbare som mammaledig

Myser runt här hemma i mjukiskläder och dricker te och ska strax börja plocka lite här hemma och packa upp packningen från Stockholm, var för trött för att göra det igår så jag ska göra det nu.
Idag blir det att fixa med lite saker här hemma och så ska vi ut på promenad senare för att få lite luft.

Hade så trevligt i Stockholm igår och jag tycker vi fick rätt mycket gjort trots två små med oss, för det tar tid med matning, blöjbyten, och amning. Men det gick hur bra som hellst att ha med de små så det var bara kul. Längtar redan tills nästa gång  jag ska dit.

Som vanligt tycker jag att veckorna går så fort och det är redan Fredag idag ju! ibland har jag noll koll på vilken dag det är, måste ofta kolla upp det. Känns som dagarna går ännu snabbare när man är mamma ledig än om man jobbar?


Idag blir det en skön Fredag och jag önskar alla en Trevlig helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: