Kollage knåp

Då var det Måndag igen och idag ska vi bla till BVC på familje gruppsmöte på eftermiddagen och det kan ju vara trevligt.
Kommer dock inte ihåg vad de skulle ta upp och prata om den här gången men det är sånt som märks.

Har suttit och försökt att lära mig hur man gör kollage av bilder och det har gått hyfsat men lärt mig några nya sätt hur man kan göra det lite finare.
Har velat kunna göra snygga kollage som vissa får till på sina bloggar men det kommer jag nog inte få till, men om jag köper ett nytt bildprogram så kanske, men det är inget som prioriteras nu.
Men vad kul det är att pilla lite med mina amatörkollage faktiskt, kommer försöka mig på att göra mer sånt framöver, dels för att det ser bättre ut men det underlättar med. Mode, barnrelaterat och skönhet är vad jag inspireras av.

Vilket bildprogram använder nu?


Postat av: barnshoppingbloggen

Jag använder Adobe Photoshop CS :)

Tycker det är roligt med kollage, men de tar oftast tid att göra dom.

2009-01-19 @ 11:21:06
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag använder inget. Jo, paint om jag ska beskära bilder bara....

2009-01-19 @ 16:46:20
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag skulle också vilja lära mig o göra fina kollage, tycker deet ser så fint ut, har photoshop på datan men tiden till o lära sig det ska också finnas=)



2009-01-20 @ 22:21:09
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: