Bruka

Vilket väder vi har vaknat upp till! Lite smått snö kaos är det här, snöar för full och det ligger en massa snö på backen, inte precis det vädret jag vill ha men det smälter förmodligen bort lika fort snart.

Känner mig skönt ut vilad idag så det känns riktigt skönt och jag vann även en auktion på tradera i morse på en jättefin ny och oanvänd liten bruka design brevlåda som jag så länge velat haft, och av en slump hittade jag precis en sån jag ville ha på tradera!
Ljusrosa och i den minsta modellen- perfekt!

Har kikat på deras hemsida tidigare och kan inte se att den finns i den färgen längre, så det kanhända att den utgått, så jag tror att jag haft tur att äntligen fått tag på en :-)
Tror Elwira kommer uppskatta den när hon blir lite äldre, nu blir det mest en söt detalj utanför hennes dörr :-)

Såg också att Elwiras tänder i övre käken syns ännu mer nu, vad snabbt de växer fram! cute
 Hoppas det slutar snöa snart så det blir lite trevligare att bege sig ut i slasket här...


Postat av: Anna

Jättesöt är den! Min dotter har en i rostfritt på sin lekstuga ;)

2009-01-24 @ 11:24:07
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: