Åker iväg över dagen

Sådär då, då har jag precis fått i mig lite i magen, åt rökt makrill på knäckemackor- så himla gott! och så nya favorit yoghurten, mumma.
Ska åka iväg till Stockholm idag och träffa syster, ska bli kul! Elwira och jag blir det, hoppas det kommer gå bra, men det gör det säkert.
Nu ska jag packa ihop lite saker, för det är en hel del smått man inte får glömmasom blöjor, mat, thermos, flaska, ombyte.. ja en hel del :-)

Hoppas på en härlig dag och att ni får detsamma!


Postat av: Erika

å hoppas ni får en riktigt härlig dag i sthlm :-)

jag har själv min syster (o övrig familj)i sthlm, men jag åker verkligen dit alldeles för sällan... inte lika lätt längre o åka iväg när man har två små... :-/

2009-01-22 @ 10:16:38
URL: http://lukasonelliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: