Våra garderober

Fick en frågan om jag inte kunde visa min garderob, ehe det är ganska så stökigt där just nu så det kanske vi kan ta en annan gång...Men jag kan ju visa själva garderoberna tänkte jag då i stället :-) De är inbyggda sådana som jag är väldigt glad i att de finns i lägenheten då de är rymliga och jag gillar att de är i äldre modell.
 I hallen försvarar vi skor, kläder och väskor och i garderoberna i gången intill sovrummet förvarar vi också kläder men även sänglinne och handukar.

Garderober i hallen

Garderober intill sovrummet

Snygga nycklar


Postat av: Caroline

Svar: Det tycker jag med!



Skönt med så mycket garderobsutrymme :) Skulle behöva lite mer av den varan här hemma i väntan på min framtida walking closet. Hihi.



Trevlig kväll!

2009-02-24 @ 18:41:32
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv; Snygg ooja!

2009-02-24 @ 19:25:03
URL: http://ciaobellasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: