Utmaningen

Har fått samma utmaning skickad ett antal gånger nu, det är kul med utmaningar i bland. Den där med att visa en bild i sjätte mappen, och jag har redan gjort den UTMANINGEN  ;-)  för den som vill se

Kram!


Postat av: Rebecca

Hej hej!



Nu är det REA i bloppisen, kika in och fynda! :-)



Kram Rebecca

Postat av: Trude

M:s syster ser ut att vara riktigt vacker, det var en fin bild:). Jag älskar dina outfitbilder, du ger mig så mycket inspiration:). Elwira är lika söt som vanligt, det är så gulligt när hon står mot spisen:). Vad jobbade du med innan du blev mammaledig? Jag är lite nyfiken;).

2009-02-09 @ 05:22:41
URL: http://www.laminie.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Trude: kom inte in på din blogg, måste blivit något fel i stavningen påp din blogg?

Hursom- tack så mycket för slta komplimanger. Elwira är söt som socker, för söt!

2009-02-09 @ 20:43:01
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: