Söt som en jordgubbe

Sådan söt klänning med små jordgubbar på! jag såg samma tryck fast på en en topp på barnavdelningen sist (och även på hemsidan nu) men att det fanns en klänning visste jag inte.
Den är ju bara hur söt som hellst, ja mycket sötare än toppen. Finns i storlekarna 62-86 och kostar endast 129:-
Vilken perfekt vår/sommar klänning

Postat av: Therese

Supersöt! Tycker H&M har mycket söta kläder till dem små men har ingen erfarenhet av kvaliteten(?) Men med tanke på hur snabbt dem växer kanske det inte spelar så stor roll på alla plagg... Lite trist bara att "alla" småttingar skuttar runt i deras...

Tack för infon om adaptern. Jag hade inte fattat att man behövde en sådan men nu vet jag:)

2009-02-12 @ 13:59:55
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: