Softa söndag

Sitter i soffan och har snart sett klart på let´s dance på tv4 anytime då Elwira sover sin förmiddags nap just nu.
Missade ju programmet i Fredags då jag var dålig och gick och la mig supertidigt.
Är en typisk soft söndag i dag och snart är det dags för lunch och det blir nog rester sen igår, potatisgratäng och köttbit men det är ju inte fy skam tycker jag, skönt att bara värma och slippa laga något.  Elwira vaknar förmodligen vilken sekund som  hellst också, så hon ska också få sig lite mat i magen.
Ska ta en tur med henne i vagnen sen men för övrigt blir det en slapp och skön söndag. 

Ha en soft söndag :-)

Postat av: Caroline

Den beiga var fin den med :) Jag funderade på den, känns lite vårigare, men jag passar inte i den färgen så svart fick det bli.



Låter som en skön sista dag på veckan!



Kram

2009-02-15 @ 11:18:45
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: