Slut på morgonstunden

Då var det slut på morgonstunden här hemma. Är så skönt på morgnarna när han är hemma och vi bara har dt trevligt och myser med lillan, äter frulle, pratar och busar- älskar det.
Mindre mysigt är att jag har blivit smittad av M som nu har blivit frisk, men jag hoppas jag inte åker på influensan med feber och frossa och allt han hade. Just nu är jag "bara" förkyld och har lite ont i halsen och jag hoppas inte det blir värre.
Men det tror jag inte *peppar, peppar* för jag känner mig hyfsat pigg ändå.

Solen skiner ¨så fint här utanför och jag blir så glad nu när det är ljusare ute, man vill bara vara ute och skutta i solen. Jag ska ta med Elwira o förkylningen ut på promenad sedan och glömma bacillerna någonstans hade jag tänkt ;-)


Postat av: Pop

Vet hur du känner dig, är också förkyld! =/

2009-02-20 @ 11:09:09
URL: http://emilehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: