På bättringsvägen

Sitter och ugglar framför tv:n med alla goda onyttigheter såsom pizza, godis och ett smarrigt wienerbröd, varken jag eller M orkade laga mat så han gick till pizzerian.
Har mest druckit vatten hela dagen men till pizzan blev jag sugen på coca cola, och det är verkligen gott till. Är inte jätteförtjust i "köpe pizza" men i kväll var det faktiskt gott.

Elwiras feber har sjunkit och hon somnade som vanligt i kväll så det går åt rätt håll. Själv är jag snorig som bara den men känner mig alltid bättre på kvällarna när jag är dålig, M är  tvärtom han känner sig alltid sämre på kvällarna. Hoppas lillans feber har gett med sig helt i morgon det är en sak att jag är krasslig det gör mig inget men när lillan är febrig så är det inget vidare, även fast hon har varit pigg så visar ju tempen att hon inte är helt frisk. Min lilla skatt att vara liten och sjuk kan inte vara någon hit.

Har tittat till Elwira extra många gånger ikväll men hon sover sött som hon brukar så det är skönt. Själv ska jag sitta och kurera mig framför tv:n med M resten av kvällen. Nu börjar Let´s dance igen!

Tack för krypa på dig hälsningar! Kramar

Postat av: magdalena

Vad gott med pizza :) Jag jobbar i klädbutiken New Yorker.

2009-02-20 @ 21:03:14
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: SaraMira

Mysigt med TV och gottis :o)

Krya på er!

Kramar

2009-02-20 @ 21:20:19
URL: http://princessmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: