Morgonstund & Oscarsgalan

Har ätit frulle med lillan och M och nu sitter jag med laptopen i högsta hugg och spanar in klipp från Oscarsgalan och tittar på en massa bilder från röda mattan, tycker det är ku att se vad alla hade på sig, och jag spanar främst in alla vackra klänningar så klart! den ena finare än den andra.

Min feber är helt borta nu och även förkylningen känns bättre just nu, kan iofs bero på nässprayen som är räddaren i nöden... men jag börjar känna mig som vanligt iallafall förutom att jag är trött, men det är jag ju varje morgon, morgontrött minst sagt är jag. Känns som en bra start på nya veckan iallafall, nu hämtar vi nya krafter.

Nej nu ska jag dricka lite mer apelsinjuice och fortsätta vakna till liv :-)

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Postat av: Sophia

Ja, vem orkade sitta uppe hela natten. De borde visa det på repris. Har du nån bra länk där man kan kika in röda mattan med alla fantastiska kläningar? Får inte fram nånting när jag googlar.

2009-02-23 @ 09:06:38
URL: http://phialia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: