Min tur i dag

Har precis slängt i mig lite frulle här hemma och när Elwira vaknade så var det jag som fixade flaska och bytte på henne, brukar alltid vara M:s "jobb" på morgonen men idag ska jag iväg här strax på morgonen på ett snabbt ärende så jag kunde lika gärna göra det så han fick sova en stund extra för en gångs skull.
Elwira somnade om när jag la henne i sängen efteråt, så nu ligger både hon och M och sover gott, hade gärna gjort dom sällskap nu under de varma täckena ;-)

Det är ett par minus ute här så det blir varma kläder och mössa och vantar är ett måste, brr jag fryser lite när jag tänker på att jag ska gå ut, men man blir ju som tur är varm när man rör på sig. Får försöka se dom som att jag blir pigg av den kalla luften nu på morgonen.

Ha en skön Tisdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: