Godmorgon Lördag!

Nej, har inte nyss gått upp varit vaken ett tag och gjort pannkakor till frulle blanmd annat, SÅ gott ibland. Snön ligger kvar här men det har slutat snöa idag, så det blir lite trevligare att vara ute än när man får blötsnö i ansiktet :-)

Ligger just nu med laptopen i soffan och kollar på lite repriser på tv4 anytime, jag ser ju nästan aldrig på tv men just nu var det riktigt roligt att "ta igen lite" kollade på "Bonde bröllopet" så underbart det såg ut, nästan så jag fick en tår i ögat. Och framförallt när bruden sjöng samma låt som jag vill ha när vi någongång förhoppningsvis gifter oss- så vacker låt.

Tror jag kommer fastna på anytime sidan här idag, finns mycket att se för en som typ aldrig ser på tv. Let´s dance är det enda jag följer på tv.
Annat var det när man var yngre, då fanns det massor som jag följde, men som sagt var yngre och kanske mer lättroad? hittade föressten den här med Magnus Samuelsson på fångarna på fortet, kul när han sliter bort sista resterna av repet =)


Postat av: Caroline

Mmmm... vad gott och lyxigt med pannkakor till frukost :)



Håller med dig om sången på bröllopet, så fin! När jag hörde den började jag gråta. Hihi... jag kan vara så blödig när jag tittar på film/serier.



Trevlig helg till er också

2009-02-07 @ 10:42:13
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Katta

Vilken lyx med pannkakor till frukost :)

2009-02-07 @ 10:53:24
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: